Zajmujemy się wodorowaniem silników, czyli usuwaniem z wnętrza silnika węglowego osadu zwanego nagarem. Podczas zabiegu wykorzystujemy zjawisko pirolizy (przemiana mechaniczna nagaru w gaz a następnie usunięcie go rurą wydechową). Przy okazji następuje redukcja osadu z takich elementów jak: zawory, gniazda, końcówki wtrysków, turbiny, zawór EGR. W procesie tym nie używamy chemii. Po zabiegu nie ma konieczności wymiany oleju, paliwa czy też filtrów.

Zalegający nagar w silniku powoduje przede wszystkim: spadek mocy silnika, głośniejszą pracę silnika, dymienie, wadliwe działanie zaworu EGR, nierówną pracę silnika czy też zmniejszenie kompresji na tłokach.

Po wodorowaniu silnik pracuje ciszej i płynniej, podnosi się jego moc, a oszczędność na paliwie wzrasta nawet do 15%!

Zalegający w silniku nagar powoduje przede wszystkim: spadek mocy silnika, głośniejszą i nierówną pracę silnika, dymienie, wadliwe działanie zaworu EGR, czy też zmniejszenie kompresji na tłokach.

Producenci zalecają czyszczenie czyli wodorowanie silnika raz do roku. Sugerują wykonywanie jej nawet co 50 000 kilometrów. Zwłaszcza silniki diesla wykonujące przebiegi głównie w mieście po 30 000 czy 40 000 kilometrów od wyjazdu z salonu tracą normę Euro 5 z racji osadzającego się nagaru, jednocześnie powodując większe zanieczyszczenie powietrza.